Català
Català
ca
Español
Spanish
es
Email: contactar@actioncoach.cat
INICI
ACTIONCOACH
QUI ÉS ACTIONCOACH
QUÈ FEM
QUÈ ÉS EL COACHING DE NEGOCIS
VISIÓ I MISSIÓ
PREGUNTES FREQÜENTS
14 PUNTS DE CULTURA
LA NOSTRA GARANTIA
CLIENTS
SOBRE MI
SERVEIS
DIAGNÒSTIC GRATUÏT
ESDEVENIMENTS
DESCÀRREGUES
BLOG
CONTACTE
Cercar
Menu
Menu
Avalua la salut del teu negoci
Contesta a les següents preguntes:
Pas
1
de
6
16%
TEMPS
Tens temps suficient per fer la feina?
*
Sí, els meus dies estan ben planificats i gairebé totes les tasques estan finalitzades.
Sí, tot i que no s'han completat algunes tasques importants.
Rarament, lluito per mantenir-me al dia.
Mai. Estic aclaparat amb la meva càrrega de treball.
De mitjana, quantes hores treballes a la setmana?
*
Menys de 20 hores.
20 a 45 hores.
De 45 a 55 hores.
Més de 55 hores.
Pots passar temps de qualitat amb les persones que t’importen?
*
Sí, sempre tinc temps amb la meva família i amics.
La majoria de les vegades, és que la meva família és la prioritat.
Rarament.
No, passo la majoria del temps al meu negoci.
Utilitzeu el temps a les reunions de forma rendible?
*
Sí, les reunions són concises, planificades i ajuden a assolir els nostres objectius.
Sí, però les reunions sovint són massa llargues, no són gaire organitzades o són poc freqüents.
No, a les nostres reunions no utilitzem el temps de manera eficaç.
No tenim reunions periòdiques.
Quant de temps dediques a les feines importants no urgents (com la planificació, la formació, l’acció estratègica)?
*
Dedico habitualment el 60% o més del meu temps a aquestes feines.
Dedico entre el 30 i el 60% del meu temps.
No ho sé ben bé, tendeixo a dedicar més temps a les feines urgents.
Estic tan ocupat amb el dia a dia que moltes d’aquestes feines es van postergant.
Com gestiones el teu temps lliure?
*
Tinc una hora o més de temps lliure al dia, amb exercici regular.
Tinc temps per a aficions, relaxar-me i llegir.
Programo temps per a pauses puntuals.
Sovint em sento com si no em puc relaxar, continuo pensant en el treball.
EQUIP
Com treballen els teus empleats en equip?
*
Hi ha sinergia entre tots els membres de l'equip.
L'equip treballa eficientment la majoria de les vegades.
Hi ha alguns enfrontaments de personalitat.
Els meus empleats no treballen junts en equip.
El vostre equip s'identifica amb la vostra empresa?
*
Sí. Tots els membres del meu equip estan compromesos amb l'empresa.
Sí. La majoria l’entenen i tenim una cultura i visió fortes.
Alguns empleats s'identifiquen amb la nostra empresa.
No. La majoria dels empleats estan aquí pel sou.
Quin nivell de comunicació es produeix en el vostre equip?
*
La comunicació és molt eficaç.
La comunicació és majoritàriament efectiva.
Hi ha reptes de comunicació freqüents dins de l'equip.
Els meus empleats treballen de manera independent.
Quin nivell d'entesa tenen els membres de l'equip sobre el seu paper?
*
Les descripcions de treballs escrits i les revisions programades periòdiques deixen clar els papers.
Hi ha algunes estructures formals i els empleats reben feedback regular.
Els membres de l'equip “van fent” amb poca instrucció o revisió.
Els membres de l'equip sovint es confonen sobre els rols i sobre com afecten el negoci.
Consulteu amb els membres del vostre equip per obtenir suggeriments de millora?
*
Sovint utilitzo suggeriments de membres de l'equip.
Els membres de l'equip sovint deixen comentaris, rarament em sembla valuós.
Els hi he demanat, però els membres de l'equip no deixen comentaris.
No he demanat comentaris en més de 6 mesos.
Ho feu saber als membres del vostre equip quan esteu orgullosos de la seva feina?
*
Sí, faig un esforç conscient per dir-los regularment.
Sí, però només faig l'esforç de tant en tant.
Ho dic de forma general a tot l'equip, però no personalitzant.
No
DINERS
La vostra empresa segueix un pla d'empresa clarament definit?
*
Sí, i revisem el nostre pla de negoci cada 90 dies.
Sí, i revisem el nostre pla de negoci anualment.
No, poques vegades utilitzem / actualitzem el pla de negoci.
No, no tenim un pla de negocis formal.
Quina necessitat financera teniu d’obtenir més negoci durant els pròxims 12 mesos?
*
Tenim bona rendibilitat i tenim plans/objectius per generar nou negoci.
Estem sobrecarregats i no podem fer front a més negoci.
És important, però no crítica.
És fonamental per a la supervivència.
Amb quina freqüència controleu l’estat contable?
*
Setmanal / mensual.
Trimestral.
Cada sis mesos.
Anualment.
Com s’ha comportat el vostre marge de benefici aquest exercici passat?
*
Augmentat.
Sense canvis.
Disminuït.
No n'estic segur.
Quins són els vostres resultats de fluxos de caixa durant els 12 mesos vinents?
*
Es preveu un resultat de fluxos de caixa positiu.
Es preveu un resultat de fluxos de caixa negatiu.
Mai tinc prou efectiu per pagar a temps les meves factures.
No controlo el flux de caixa.
Com marca la teva empresa els preus?
*
Estimem el valor de mercat.
Mirem la competència.
Afegim un tant per cent al preu de cost.
No estic involucrat en la definició de preus.
SISTEMES
La vostra empresa segueix un pla d'empresa clarament definit?
*
Sí, i revisem el nostre pla de negoci cada 90 dies.
Sí, i revisem el nostre pla de negoci anualment.
No, poques vegades utilitzem / actualitzem el pla de negoci.
No, no tenim un pla de negocis formal.
Com d'organitzats estan els sistemes i procediments de la vostra empresa?
*
L'empresa funciona com un rellotge com a resultat de sistemes i procediments d'alta eficiència.
Alguns sistemes i procediments funcionen, però encara hi ha marge per millorar.
Els sistemes i procediments no estan actualitzats i necessiten actualitzar-se per esdevenir eficients.
Hi ha pocs sistemes i procediments formals existents.
Quina de les opcions següents descriu millor els sistemes d'empleats de la vostra empresa?
*
Invertim en els nostres empleats, proporcionant formació, així com sistemes i polítiques formals per escrit.
Tenim polítiques formals per escrit, tot i que no proporcionem formació.
Utilitzem la comunicació verbal i tractem situacions de manera individual.
No hi ha cap sistema establert per educar la nostra gent en els aspectes del nostre negoci.
Quins procediments de lliurament i distribució heu implementat per a la sistematització del vostre negoci?
*
Tenim sistemes de lliurament i distribució sense paper.
Hi ha un sistema complet d’accions de venda i recepció.
Preveiem la demanda dels clients per planejar moviments.
No disposem de sistemes de lliurament ni distribució formals.
Com es posa a prova i es mesura el rendiment del vostre negoci?
*
Mesurem el rendiment cada dia i solem demanar comentaris.
Tenim objectius / plans mesurables múltiples que es calculen i es divideixen per períodes de temps.
Tenim objectius i plans, tot i que sovint no avaluem el nostre progrés.
No hi ha objectius / plans. Mesurem l'èxit empresarial quant la quantitat de beneficis puja o baixa.
Quins procediments tecnològics heu afegit per sistematitzar el vostre negoci?
*
Practicament totes les operacions estan informatitzades i les actualitzem freqüentment amb les noves tecnologies.
Bona part de les operacions estan informatitzades.
La nostra tecnologia encara funciona, tot i que està antiquada.
Tenim tecnologia mínima a la nostra empresa.
DADES
Nom
*
Cognom
*
Telèfon
*
Població
*
Codi postal
*
Província
*
Ets el propietari o soci de l’empresa?
*
sí
no
Quan de temps té l’empresa?
*
Menys de 1 any
De 1 a 3 anys
De 4 a 10 anys
Més de 10 anys
Quants empleats té l’empresa
*
1-3
3-10
10 - 100
100 - 300
Més de 300
Quina és la vostra facturació anual?
*
Menys de 500.000 €
De 500.000 a 1.000.000 €
De 1.000.000 a 5.000.000 €
Més de 5.000.000 €
Com ens has conegut?*
*
Consent
*
He llegit i accepto l’avís legal i la política de privacitat.
Als efectes previstos en el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD), se l’informa que les dades personals que ens facilita a través d’aquest formulari s’incorporaran a un fitxer de l’activitat de Action Coach. Pot veure informació detallada en el nostre Avís legal i Política de Privacitat.
Email
Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.
Scroll to top
X