Manual de lideratge útil per a guanyar el compromís

El que més marca la diferència, ara com sempre, és l’actitud de les persones. Amb la duresa dels temps cal enfortir especialment el lideratge útil per a guanyar el compromís. En moments en què el més abundant és la por, els reptes a superar són les dues derivades negatives de la por: la fugida i la paràlisi, que sabotegen qualsevol feina constructiva. Llegir més

Breu recull d’oportunitats en temps de crisi

El més interessant que s’està dient aquests dies. A continuació es mostren els passos a seguir per a la transformació ara, per a crear un nou pla i dirigir les teves operacions a satisfer les noves necessitats del mercat i del consumidor; Llegir més

La supervivència del negoci inclou canviar el marketing. ARA

Canvieu el vostre missatge de màrqueting en un moment de crisi per sobreviure.

“Einstein va dir que fer alguna cosa igual una vegada i una altra esperant un resultat diferent, és la definició de la bogeria”. Llegir més

Important: Comunicació efectiva en temps de Crisi

Tots hem escoltat i vist marques que s’enfonsen per una debilitat en les relacions públiques. La situació contrària també és certa, marques que sorgeixen a partir de les cendres d’una crisi per refermar-se i renovar-se. La línia fina de la navalla entre l’èxit i el fracàs està determinada per la capacitat de l’organització de ser transparent, autèntica i enfocada en la gestió d’un esdeveniment que es crea dins de l’organització o és el producte d’algun esdeveniment extern fora del control de l’empresa. La majoria d’organitzacions que tenen èxit durant una crisi tenen un protocol establert, una cadena de comandament i tenen en tot moment un equip de crisi. Llegir més

Planificar

Planificar, 7 errors freqüents en fer-ho

Planificar. Si vols fer riure a Déu, explica-li els teus plans… Ara que molts fem plans val la pena preguntar-se perquè no arribo a fer les coses que vull fer? Fins i tot les que més m’importen? I perquè les coses que faig se semblen tan poc a allò que havia planejat?